27 marca 2013

GR Rich Color porównanie dwóch czerwieni


Lubicie czerwienie na paznokciach? Ja uwielbiam :) Te dwa czerwone lakiery z Golden Rose serii Rich Color kupowałam przez Internet. To, czego brakuje mi w sklepach internetowych z lakierami jest brak zdjęć koloru. Dobrych zdjęć. Ponieważ miałam (i nadal mam) fazę na czerwone lakiery, postanowiłam kupić dwa z Rich Color, ponieważ poprzednio kupiony w innym kolorze tej serii bardzo mi się spodobał. No i kupiłam. Dwa prawie identyczne :) Trochę się uśmiałam, po to już druga taka sytuacja, z tym, że poprzednio kupiłam dwa identyczne beże..


Czerwienie nr 29 i 23 różnią się nieco, ale dla postronnego obserwatora bez wnikliwej obserwacji będą wyglądały tak samo. 

Lakier nr 29 to lakier typu "czerwony-czerwony". Przepiękny czysty, mocny kolor bez domieszki maliny! Kwintesencja czerwieni! Jest nieco jasniejszy od lakieru nr 23, który jest lakierem czerwonym z podcieniem malinowym, chociaż po dwóch warstwach lakieru malina zanika.

Oba lakiery mają cudne szerokie pędzelki, które bardzo lubię. Są mocno napigmentowane i mają głęboki, konkretny kolor. Czasem wystarczy nawet jedna warstwa, ale ja dla pewności zazwyczaj i tak daję dwie. 



Widzicie różnicę?
 Zdarzyło się Wam kupić dwa prawie identyczne kolory?

6 komentarzy:

  1. Ja nie widzę żądnej różnicy :O Na całe szczęście nigdy nie kupiłam dwóch takich samych lakierów ;))



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Różnica jest ale bardzo mała. Uwielbiam te lakiery

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie różnica mała, mimo to nr 29 bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń